تنهایی

خرید بک لینک

مژدهایدلکه  مسیحانفسی  میایدملحهونغز  ز  هرخاروخسیمیاید حزنواندوهتوراصبحدمیمانانیستخنجرحقدیهودابهلهفمیایدشهريار-ياسميپن:ملحهونغز=گفتارشیرینودلنشینچوننمکحقد=کینهودشمنیلهف=پشیمانی تنهایی...ادامه مطلب

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 17:55

معرفی نویسنده:سلام,سلامی چو بوی خوش اشنایی. سلام بادصبا بر گلبرگهای اغشته به شبنم در سحرگاه تنهایی...خواننده عزیز که قابل دونستی وبلاگ منو بخونی, سلاممن درسال 1352 در خوانواده ای اسم و رسم دار وقدیمی در شمال شهر تهران متولد شدم.پدرم یکی از نامداران عرصه هنر بود.مردی فداکار که در جهت رفاه همسر و فرزندانش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.مادرم بانویی تحصیل کرده کدبانو و به لغایت مهربان و دلسوز بود,بطوری که همیشه زبانزد همه فامیل و دوستان و اشنایان بود.ما کلا3فرزند بودیم,دو دختر و من که تنها پسر و البته کوچکترین عضو این خوانواده گرم و صمیمی پنج نفره بودم.(اینهار تنهایی...ادامه مطلب

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 4:52

محبوبم مرا ببخش,ببخش که هنوزهم با چهل و اندی سال خودرا نشناختمتو درست میگفتی,زخمی که به جان قلبم افتاده بود,کاری تر از اینها بود که به این سهولت درمان شود.مرا ببخش که تصور میکردم درمان شدهمرا ببخش که با اعتماد به نفسهای پوچ و خالیم تورا نیز سوزاندم...تصور میکردم که وجود تو مرهمی معجزه اسا بر قلب زخمی و مجروح من است, ولی غافل از اینکه تنها مسکنی قوی بود,مسکنی که تا ساعاتی پیش از رفتن تو , تنها درد ناشی از جراحات قدیمی قلبم را تسکین می داد.اری اکنون میفهمم که چقدر درد دارد,چقدر چرک الود است ,چقدر زخمیست...دست مریزاد ,عجب مسکن بی نظیریست وجود تو , این جراحت تنهایی...ادامه مطلب

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 4:09

عصر جمعه بود و باران ریز و تنک ,حال و هوای خاصی به این ادینه بهاری بخشیده بود.سوار بر مرکب خیال سفر کردم به سالهای زیبا و پر شور جوانی,به حدود بیست سالگیم,به روزهایی که وجودم از عشق دخترکی زیبا و معصوم لبریز بود,به اون روزها که در اوج غرور جوانی چشمهایم و وجودم تمنای دیدارش را میکرد...دخترک جلوی ویلایشان مشغول بازی بود و موهای صاف خرماییش به هنگام بازی مثل قاصدک با ترنم باد به اینسو و انسوی شانه اش می افتاد و چشمان مات و بهت زده من هم خیره به او و غرق در رویای با او بودن.دخترک به ندرت از حیطه امن خانگیش دور میشد و من هم واله و بیقرار ساعتها به دیدارش مینشس تنهایی...ادامه مطلب

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: دخترك كبريت فروش,دخترك جيگي جيگي,دختركم,دخترك شوخ,دخترك تنها,دخترك ژوليده,دختركم كجاست,دخترك شيطون,دخترك در زير يار,دختركره اي, نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 4:09

من از طواف كعبه چشم تو مدهوشم
ديربازيست كه حاجي ديدار روي ماهت شده ام
بريز بر سرم دغدغه هايت را...
به موطنم بر نمي گردم
حتي اگر اوار دلتنگيهايت بر سرم ويرانه شود
(خودم-٢٢/١١/٩٤)

تنهایی...

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: کعبه عشق,كعبه عشق معين,کعبه عشق معین دانلود,کعبه عشق من,تو کعبه عشقی و من,کربلا کعبه عشق است و,کربلا کعبه عشق است,تو کعبه عشقی,دانلود آهنگ کعبه عشق معین,کربلا کعبه عشق, نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 4:09

صفحه بندی